2013. május 24., péntek

PIONEER CSÚCS CD LEJÁTSZÓ 6-os CD-tárral platte - Jelenlegi ára: 12 000 Ft

Egy nagyon keveset használt PIONEER CSÚCS FORDÍTOTT MECHANIKÁS (PLATTE)CD LEJÁTSZÓ 6-os CD TÁRRAL ELADÓ A KÉPEKEN LÁTHATÓ ÁLLAPOTBAN, MELYEKET 14 MEGAPIXELES GÉPEMMEL KÉSZÍTETTEM! MŰKÖDÉSE MINT ÚJKORÁBAN! A PLATTE MEGOLDÁST A LEBEGÉS, ÉS REZONANCIA MINIMALIZÁLÁSA ÉRDEKÉBEN  FEJLESZTETTÉK KI A PIONEER MÉRNÖKEI! SOKKAL PONTOSABB BEOLVASÁS, EZÁLTAL JOBB HANGMINŐSÉG, HOSSZABB ÉLETTARTAM AZ OPTIKÁNÁL!
PIONEER ERŐSÍTŐVEL ÖSSZEKÖTVE AZ ERŐSÍTŐ TÁVJÁVAL-KEZELHETŐ!
Minősége?
Kérem hirdetésem alatt, tekintse meg további termékeimet a galériámban!
Az értékeléseimet érdemes megtekinteni! Én még vásárlómtól nem kaptam negatívot! Csak amit én vásároltam az volt inkorrekt termék, és az eladó is tud sajnos negatívot adni.



Jelenlegi ára: 12 000 Ft

Az aukció vége: 2013-06-12 15:26
. PIONEER CSÚCS CD LEJÁTSZÓ 6-os CD-tárral platte - Jelenlegi ára: 12 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése