2013. július 23., kedd

ventilátor USB -ről - Jelenlegi ára: 2 200 Ft


alkalmazása ::
IRODAI SZEMÉLYI HASZNÁLATRA .
SZÁMÍTÓGÉP USB - KIMENETÉRŐL KAPJA AZ ÁRAMOT 
ENNEK MÁR  VAN EGY KIBE KAPCSOLÓ GOMBJA (  így nem kell kibe húzni a zsinórt )
MÉRETE 10X10 CM 
AZ ÁLLVÁNYON ÁLLÍTHATÓ A VENTILÁTOR  ( felfelé és lefelé ) 
ne gondolják hogy csak egy kis leheletnyi szellőt fog produkálni 
nekem már be van kapcsolva 2 db !!!  
az egyik az írószlalomon szépen magamra állítva ..... ( nincs klíma nálunk sajna , de így kibírható a nagy meleg is )
de hogy ne csak én érezzem  jól magam ,
a másikat a számítógépembe tettem be ,
sajna hajlamos a melegedésre és belassulásra .
én már két nyáron   használtam a gépben és most újra elővettem ,
tényleg rengeteget számít a plusz hűtés . frissebb akárcsak én a kellemes hűstől : ))
mint írtam már 2két éve nyúzom az egyik ventilátort egyszóval strapabíró kis darabok
ha ön is vesz az irodába kérem nefelejcse hogy kitől vette és ajánljon tovább , engem és az árumat 
 



Jelenlegi ára: 2 200 Ft

Az aukció vége: 2013-08-10 14:14
. ventilátor USB -ről - Jelenlegi ára: 2 200 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése