2013. április 30., kedd

Fekete pánt nélküli strasszos bulizós tunika - Jelenlegi ára: 600 Ft

Eladásra kínálom a képeken látható fekete strasszos pánt nélküli felsőt. Talán egyszer volt rajtam, most már nincs rá szükségem. Hosszított, vagányabb csajok miniruhaként is hordhatják: ).  Butikban vásároltam.
36-os méretre ajánlom.
 
FELTÉTLENÜL LVASD EL A VÁSÁRLÁSI ÉRTESÍTŐT, ABBAN TALÁLOD A SZÁMLASZÁMAIM ÉS EGYÉB INFÓKAT!
Természetesen postázom is!
A csomagok között bátran válogathatsz, kombinálhatsz amíg nincs rajta licit, rugalmas vagyok: )! Kérj, kérdezz bátran: )! Alkuképes vagyok, mert szabadulnék a sok kinőtt ruhámtól: ). Csak olyan ruhákat, csomagokat töltök fel, amit én is megvennék. A csomagok az én ízlésemet tükrözik, de ez ne gátoljon abban, hogy válogass magadnak, ahogy tetszik!
Ahogy időm engedi, rengeteg ruhát, csomagot töltök fel, mert már nem férünk el.  
KÉREM CSAK AZ LICITÁLJON, AKI 1 HÉTEN BELÜL FEL TUDJA VENNI VELEM A KAPCSOLATOT, ÉS RENDEZNI TUDJA A VÉTELÁRAT.  
 
 
 
 
 


Jelenlegi ára: 600 Ft

Az aukció vége: 2013-05-12 20:53
. Fekete pánt nélküli strasszos bulizós tunika - Jelenlegi ára: 600 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése